
آقاي ما! در عبور از گذر لحظه ها، در تپش مدام زمين و نگاه زهرآلود زمان، دستهاي ما تو را مي طلبد يا مولا!مهر در سراشيب جاده ي عمل زير چرخهاي سنگين ستم له ميشود در نبودت!تو ما را رها نخواهي کرد و ما هر روز و هر ساعت و حتي هر ثانيه در آرزوي زيارت رخ چون خورشيدت، دست بر آسمان داريم و در محمل نياز، از پروردگار بلند مرتبه، ظهور پرشکوه تو را تمنّا مي کنيم!آقاي ما!بيا که احساس نيازمند توست!پرنده ها در سلام صبحگاه خود تو را مي خوانند و گلها به اميد نوازشت رخ مي نمايانند!بيا که دستهاي نا توان ما در آرزوي ي...
ادامه مطلب